dimecres, 5 de gener de 2011

If IKEA made instructions for everything


3 comentaris :

XeXu 6 de gener de 2011 a les 23:05  

Sort que ja està arreglat, ahir no podia comentar! Fa molta gràcia aquesta tira! Vaja, és per frikis, però a mi m'ha fet riure, ehem. És gaire car? No sembla difícil de muntar!

Alasanid 7 de gener de 2011 a les 12:57  

És genial!!

Em sembla que hauré de tornar a l'ikea que aquesta secció no la vaig veure!!

Laia 9 de gener de 2011 a les 23:18  

Xexu, vaig canviar la plantilla i ni me n'havia adonat, que no es podia comentar! Però bé, problema resolt!
A mi em va fer riure molt, per això la vaig posar. Per frikis? Doncs què hi farem, això deu voler diu que ho som una mica!


Alasanid, és el somni de tot físic tenir el seu propi accelerador de partícules? ;-) De tota manera, aquests tacos de fusta no els veig molt resistents eh!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP